Hurtownia sportowa SK-Sport - twoje stroje i dresy piłkraskie
178590144(pn-pt: 8-16:00, sob: 8-12:00)

Ciężarki na kostki i nadgarstki

Obciążenia zaczepiane na rzepy

Obciążenia na rzepy to bardzo przydatne akcesorium do ćwiczeń, zarówno na siłowni, jak i podczas domowych ćwiczeń. Ich główną zaletą jest wzmocnienie efektów tradycyjnego treningu – używać je mogą wszyscy (nawet osoby wykonujące podstawowe ćwiczenia). Odradzane są jednak zupełnie początkującym, ponieważ mogą nadwyrężyć mięśnie, które dopiero zaczynają pracować. Są świetne także dla tancerzy – doskonale wzmacniają siłę nóg i rąk.

Obciążenie na rzepy

Obciążenia zaczepiane na rzepy są świetnym zastąpieniem popularnych hantli. Ich waga wynosi zazwyczaj od 0,5 kg do 2 kg, a zaczepiane na nogi lub ręce umożliwiają dopasowanie do każdego ciała. Podczas każdego treningu należy jednak pamiętać o tym, że nadmierny wysiłek i zbyt duży ciężar jaki na siebie bierzemy, może tylko niekorzystnie wpłynąć na efekt treningu oraz na nasze chęci do jego kontynuowania. Z tego powodu należy zrezygnować ze zbyt ciężkich obciążników – lepiej na początek wybrać modele ważące 0,5 kg i sukcesywnie zwiększać ich wagę.

Rodzaje obciążeń na rzepy

Ten rodzaj obciążenia można stosować zarówno na nogi, na ręce, a także na klatkę piersiową. Obciążenia na rzepy dobrej jakości, posiadają solidne zapięcie, które jest niezbędne do niezakłóconego treningu, oraz regulację, która pozwala dostosować je do obwodu rąk i nóg. Można używać tych obciążeń w formie opaski, którą można założyć na nadgarstek lub kostkę u nogi. Na rynku spotkać można także specjalne obciążenia na dłoń, posiadające anatomiczne wycięcie na kciuk. Obciążenie na rzepy występuje w różnych ciężarach, z reguły nie większych niż 2 kg.

Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności
Zamknij
pixel