Hurtownia sportowa SK-Sport - twoje stroje i dresy piłkraskie
178590144(pn-pt: 9-17:00, sob: 9-13:00)

Piłki gimnastyczne

Akcesoria gimnastyczne – piłki

Piłki gimnastyczne tak naprawdę mają wiele zastosowań: używane są zarówno do ćwiczenia, którego celem jest udoskonalenie sylwetki, jak i podczas rehabilitacji. To sprzęt, który ma wpływ na nasz kręgosłup, zwiększa ruchomość stawów i ma wpływ na naszą odporność na stres. To między innymi dzięki tym zaletom piłka jest coraz bardziej popularna i decydują się na nią nie tylko fanki zajęć grupowych, ale i osoby, które chcą ćwiczyć w domu. Dużą zaletą jest również fakt, że ćwiczyć na nich można bez względu na płeć, wiek, wagę i wzrost – wszystko to dzięki różnym rozmiarom.

Piłki gimnastyczne

Piłka gimnastyczna ma tak naprawdę kilka typów do wyboru, między innymi piłka:

  • fitnessowa (najbardziej wpływa na rzeźbienie oraz wzmocnienie mięśni, zmniejsza cellulit, reguluje oddech, poprawia na lepsze zachowanie równowagi i umacnia kręgosłup. Jeśli chce się urozmaicić standardowe ćwiczenia, to można do piłki dokupić ciężarki – wtedy efekty, które osiągamy będą jeszcze bardziej widoczne);
  • do masażu (można na nich wykonywać dokładnie takie same ćwiczenia, jak na wersji przeznaczonej do fitnessu, ale mamy o jedną korzyść więcej – wypustki znajdujące się na piłce sprawiają, że nasze krążenie jest bardziej pobudzone a osoba ćwicząca jest bardziej wypoczęta, ponieważ jej ciało jest wymasowana) oraz
  • wersja z uchwytami (to najbardziej dziecięca wersja, można na niej skakać, ma bardzo dobry wpływ na kręgosłup i stawy, a dodatkowo ma wpływ na mięśnie rąk i ramiona).

Warto jednak zwrócić uwagę na to, z jakiego materiału jest wykonana – nie warto oszczędzać na tym produkcie, ponieważ w tym przypadku cena idzie w parze z jakością – najlepiej jest postawić na PCV.

Jak ćwiczyć na piłce gimnastycznej?

Oczywiście dużo zależy od tego, na jakie ćwiczenia się ktoś zdecyduje (i co chce się przez to osiągnąć), ale bardzo ważne jest to, żeby niezależnie od trybu naszego treningu wykonywać wszystko poprawnie – tylko wtedy osiągnie się zauważalne efekty. Na piłce można ćwiczyć tak szeroką gamę, że bez problemu pobudzi się praktycznie wszystkie mięśnie. Co najlepsze, oprócz wszystkich wykonywanej na nich brzuszków, podnoszenia nóg, innych partii ciała lub samej piłki, można również najzwyczajniej w świecie siedzieć podczas czytania książki lub oglądania telewizji (kształtujemy wtedy prawidłową postawę ciała, a także odruchowo wykonujemy jakieś ruchy). Piłka pomaga wykazać się kreatywnością, bo oprócz polecanych przez ekspertów ćwiczeń można również wymyślić coś sami.

Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności
Zamknij
pixel