Hurtownia sportowa SK-Sport - twoje stroje i dresy piłkraskie
178590144(pn-pt: 8-16:00, sob: 8-12:00)
Banery reklamowe
  • Stroje sportowe oraz siatkarskie nakolanniki asics

Hurtownia sportowa SK-Sport

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z bogatą ofertą wszelkiego typu akcesoriów i sprzętu sportowego dla szkół. Nasza hurtownia sportowa z pewnością spełni Państwa oczekiwania. Tutaj zakupicie Państwo każdy sprzęt potrzebny do realizacji zadań z zakresu wychowania fizycznego w szkołach. Co więcej, tutaj ubierzecie swoją drużynę sportową w najwyższej jakości odzież sportową pochodzącą od najbardziej cenionych na świecie i Polsce marek takich jak Adidas, Nike, Colo, Joma czy inne. Gwarantujemy, że nasz sprzęt sportowy dla szkół jest doskonałej jakości i posiada stosowne certyfikaty. W naszej hurtowni sportowej zakupicie także doskonałej jakości sprzęt fitness, sprzęt do rehabilitacji czy ciekawe akcesoria do świetlicy szkolnej w postaci gier świetlicowych. W naszej ofercie znajdziecie Państwo wszelkie akcesoria do realizacji wszystkich najpopularniejszych dyscyplin sportowych.

BOSU CZARNY 1BOSU CZARNY 1
1 000,00 zł
LONGBOARD 33LONGBOARD 33
1 000,00 zł
Blog Przejdź do bloga >
Jak rozluźnić mięśnie - po treningu i na co dzień
Każdy trening powinien składać się z trzech faz. Pierwsza z nich to rozgrzewka, w trakcie której przygotowujemy nasze ciało do dużego wysiłku. Drugą jest trening właściwy, trzecia to regeneracja i rozluźnienie mięśni. Wiele osób skupia się tylko na środkowej fazie, zupełnie ignorując rozgrzewkę i potreningowe schłodzenie organizmu. Jest to oczywisty błąd, gdyż badania naukowe wykazały, że nie wyciągniemy maksimum korzyści z treningu, jeśli nie damy organizmowi czasu na odpowiednią regenerację. Dzisiaj skupimy się właśnie na tym aspekcie i przyjrzymy się bliżej temu jak rozluźnić mięśnie po ciężkim treningu.
Czytaj więcej
Joga i pilates - sposób na rozciąganie i wzmacnianie mięśni
Zarówno w przypadku jogi, jak też pilates, ciało traktowane jest jako złożona całość. Ćwiczenia dobierane są tak, aby ich wpływ był widoczny i odczuwalny w różnych obszarach ciała. W obu metodach ważny jest oddech i skupienie. Ćwiczenia jogi i pilates różnią się jednak trudnością, ideą oraz wymaganym stopniem przygotowania. Pięknie wyrzeźbiona sylwetka, prosta postawa, rozluźnione i wzmocnione mięśnie - takie efekty można osiągnąć, dzięki regularnemu treningowi pilates. Przeczytaj nasz poradnik o jodze i pilates!
Czytaj więcej
Skok w dal - jak wykonywać go prawidłowo?
Lekkoatletyka nierzadko nazywana jest królową sportów. Jej uprawianie pozwala poprawić kondycję oraz wyrzeźbić ciało. Do dyscyplin lekkoatletyki należą, takie dyscypliny, jak biegi, chód, rzuty kulą, czy skoki w dal. Każda z tych dyscyplin wymaga nieco innych predyspozycji od sportowca. Przeczytaj nasz dzisiejszy poradnik, jak prawidłowo skakać w dal!
Czytaj więcej
Jak wykonywać pchnięcie kulą?
Pchnięcie kulą jest wliczone do dyscyplin olimpijskich od czasu pierwszej nowoczesnej olimpiady w 1896 r. w Rzymie. To sport, który wymaga zarówno techniki, jak i siły, a zmiany w stylu pchnięcia kulą doprowadziły do znacznego wzrostu siły rzucającego (kulomiota) i osiągniętych odległości. Przeczytaj wszystko o tej wspaniałej dyscyplinie!
Czytaj więcej
Jak ćwiczyć z Kettlebellem? Ćwiczenia z kettlem – poznaj wszystkie zalety treningu
Ćwiczenia z kettlem pozwalają na intensywne wzmacnianie mięśni, spalanie tłuszczu, poprawę wytrzymałości i mają niebagatelny wpływ zdrowotny na układ sercowo-naczyniowy. Oprócz tego, dzięki interesującej formie, sprawiają po prostu dużą radość i przyjemność z treningów. Wydaje się niemal niewiarygodne, że ten prosty sprzęt ma tak wiele zalet. Jest to prawdziwie uniwersalne rozwiązanie dla zachowania sprawności i zdrowia! Mało tego, trening z kettleball może być wykorzystywany zarówno przez kobiety jak i mężczyzn, niezależnie od ich poziomu sprawności fizycznej. Ćwiczenia z kettlem są włączane nawet do specjalnych programów rehabilitacyjnych.
Czytaj więcej
Jak ćwiczyć z obciążeniem? Zalety, wskazówki, przykłady ćwiczeń
Przed przystąpieniem do treningu z obciążeniem warto wiedzieć kilka istotnych rzeczy. Oczywiście mowa tutaj o korzyściach, jakie mogą wyniknąć z intensywnego treningu. Czy trening z obciążeniem może odmienić życie sportowca i jego sylwetkę? Poznajmy zalety ćwiczenia z obciążeniem!
Czytaj więcej
Jak ćwiczyć na dysku balansowym?
Trening równowagi z wykorzystaniem dysku do ćwiczeń balansowych może wiele wnieść w ogólną sprawność i pomóc w utrzymaniu aktywności ruchowej. Dlatego też, specjalny dysk bardzo chętnie wykorzystywany jest podczas rehabilitacji i w aktywnościach dedykowanym seniorom. Jakie korzyści przyniosą ćwiczenia równowagi?
Czytaj więcej
Jak wybrać matę do ćwiczeń?
Mata do ćwiczeń podstawowy element każdej siłowni, ale powinien znaleźć się również na wyposażeniu naszych domowych kącików gimnastycznych. Na co zwrócić uwagę przy zakupie maty do ćwiczeń? Tego dowiesz się z naszego poradnika!
Czytaj więcej
Jaki strój bramkarski wybrać?

Kompletowanie stroju bramkarza to problem wielu rodziców, których dziecko zamierza objąć tę, jakże odpowiedzialną funkcję w drużynie. Z czego składa się strój bramkarski? Czym należy kierować się podczas wyboru, aby dziecko było szczęśliwe?


Czytaj więcej
Ćwiczenia z gumami i taśmami – przykłady
Szukasz inspiracji do ćwiczenia z gumami i taśmami ? Dajemy Ci naprawdę fajne przykłady !
Czytaj więcej

Aktualności

2019-02-14

Czym się kierować przy wyborze materaców gimnastycznych do szkoły?

Wyposażenie szkolnej sali gimnastycznej to nie lada wyzwanie, a niezbędnym elementem w szkole są materace gimnastyczne. Bez nich ciężko wyobrazić sobie zajęcia wychowania fizycznego dla dzieci i młodzieży. Jak powszechnie wiadomo materac materacowi nierówny. Zatem jak właściwie dokonać wyboru i czym kierować się, aby zakupione przedmioty służyły przez długie lata zgodnie ze swoim przeznaczeniem?
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności
Zamknij
pixel