Hurtownia sportowa SK-Sport - twoje stroje i dresy piłkraskie
178590144(pn-pt: 8-16:00, sob: 8-12:00)

Blog

Jak zacząć jeździć na deskorolce - 7 porad
Jazda na deskorolce to nie lada wyzwanie, a umiejętności i triki na niej wykonywane potrafią zaimponować niejednemu. Chociaż ten sport jest wymagający, a początki bywają trudne, gra jest warta świeczki! W naszym dzisiejszym artykule znajdziesz 7 porad, które znacznie ułatwią Ci przygodę z deskorolką.
Przeczytaj więcej
Jak wybrać najlepszy czepek pływacki?
Czepek pływacki to przydatny, a czasem wręcz obowiązkowy element ubioru, każdej osoby korzystającej z usług krytej pływalni. Chociaż nie wyglądamy w nim korzystnie, jego obecność z pewnością przynosi więcej pożytku niż szkody. Jak więc wybrać najlepszy czepek pływacki, aby właściwie spełniał swoje funkcje?

Przeczytaj więcej
Jak ćwiczyć z taśmą?
Wiele osób uwielbia ćwiczyć w domu. Mogą wtedy trenować w dowolnej chwili, bez potrzeby pokonywania, często długiej, drogi na siłownię, nikt też nie pogania ich wzrokiem, by zwolnili już maszynę. Niestety, ćwiczenia we własnym pokoju bardzo często nie są tak efektywne, głównie ze względu na brak odpowiedniego sprzętu ćwiczeniowego. Na szczęście z pomocą przychodzi taśma fitness, która nie zajmuje wiele miejsca, jest tania i prosta w użyciu.
 

Przeczytaj więcej
Jak zacząć biegać - plan treningowy dla początkujących
Każdy z nas potrafi biegać. Naukę tej umiejętności rozpoczynamy już w chwili, gdy stawiamy nasze pierwsze kroki w życiu. Jeśli jednak chcemy zajmować się tym bardziej profesjonalnie, musimy zapamiętać kilka podstawowych rzeczy, które pomogą nam uniknąć kontuzji i znaleźć motywację do regularnych treningów. Przeczytaj nasz poradnik dla początkujących biegaczy!
Przeczytaj więcej
Jak rozluźnić mięśnie - po treningu i na co dzień
Każdy trening powinien składać się z trzech faz. Pierwsza z nich to rozgrzewka, w trakcie której przygotowujemy nasze ciało do dużego wysiłku. Drugą jest trening właściwy, trzecia to regeneracja i rozluźnienie mięśni. Wiele osób skupia się tylko na środkowej fazie, zupełnie ignorując rozgrzewkę i potreningowe schłodzenie organizmu. Jest to oczywisty błąd, gdyż badania naukowe wykazały, że nie wyciągniemy maksimum korzyści z treningu, jeśli nie damy organizmowi czasu na odpowiednią regenerację. Dzisiaj skupimy się właśnie na tym aspekcie i przyjrzymy się bliżej temu jak rozluźnić mięśnie po ciężkim treningu.
Przeczytaj więcej
Joga i pilates - sposób na rozciąganie i wzmacnianie mięśni
Zarówno w przypadku jogi, jak też pilates, ciało traktowane jest jako złożona całość. Ćwiczenia dobierane są tak, aby ich wpływ był widoczny i odczuwalny w różnych obszarach ciała. W obu metodach ważny jest oddech i skupienie. Ćwiczenia jogi i pilates różnią się jednak trudnością, ideą oraz wymaganym stopniem przygotowania. Pięknie wyrzeźbiona sylwetka, prosta postawa, rozluźnione i wzmocnione mięśnie - takie efekty można osiągnąć, dzięki regularnemu treningowi pilates. Przeczytaj nasz poradnik o jodze i pilates!
Przeczytaj więcej
Skok w dal - jak wykonywać go prawidłowo?
Lekkoatletyka nierzadko nazywana jest królową sportów. Jej uprawianie pozwala poprawić kondycję oraz wyrzeźbić ciało. Do dyscyplin lekkoatletyki należą, takie dyscypliny, jak biegi, chód, rzuty kulą, czy skoki w dal. Każda z tych dyscyplin wymaga nieco innych predyspozycji od sportowca. Przeczytaj nasz dzisiejszy poradnik, jak prawidłowo skakać w dal!
Przeczytaj więcej
Jak wykonywać pchnięcie kulą?
Pchnięcie kulą jest wliczone do dyscyplin olimpijskich od czasu pierwszej nowoczesnej olimpiady w 1896 r. w Rzymie. To sport, który wymaga zarówno techniki, jak i siły, a zmiany w stylu pchnięcia kulą doprowadziły do znacznego wzrostu siły rzucającego (kulomiota) i osiągniętych odległości. Przeczytaj wszystko o tej wspaniałej dyscyplinie!
Przeczytaj więcej
Jak ćwiczyć z Kettlebellem? Ćwiczenia z kettlem – poznaj wszystkie zalety treningu
Ćwiczenia z kettlem pozwalają na intensywne wzmacnianie mięśni, spalanie tłuszczu, poprawę wytrzymałości i mają niebagatelny wpływ zdrowotny na układ sercowo-naczyniowy. Oprócz tego, dzięki interesującej formie, sprawiają po prostu dużą radość i przyjemność z treningów. Wydaje się niemal niewiarygodne, że ten prosty sprzęt ma tak wiele zalet. Jest to prawdziwie uniwersalne rozwiązanie dla zachowania sprawności i zdrowia! Mało tego, trening z kettleball może być wykorzystywany zarówno przez kobiety jak i mężczyzn, niezależnie od ich poziomu sprawności fizycznej. Ćwiczenia z kettlem są włączane nawet do specjalnych programów rehabilitacyjnych.
Przeczytaj więcej
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności
Zamknij
pixel