Hurtownia sportowa SK-Sport - twoje stroje i dresy piłkraskie
178590144(pn-pt: 9-17:00, sob: 9-13:00)

Przyrządy do ćwiczeń fitness.

2017-02-24

Przyrządy do ćwiczeń fitness

Przyrządy do ćwiczeń fitness są uniwersalne, co oznacza, że nadają się zarówno do siłowni jak do warunków domowych. Nie sposób się bez nich obejść ponieważ świetnie sprawdzają się w kształtowaniu wymarzonej sylwetki. Pozwalają nie tylko wzmocnić mięśnie ale i spalić zbędną tkankę tłuszczową.  Jaki sprzęt fitness wybrać do domu, lub z którego korzystać na siłowni, aby osiągnąć najlepsze efekty?

Niezbędne sprzęty i urządzenia fitness

  1. Maty do ćwiczeń fitness

Maty do fitnessu chronią ciało przed otarciami w trakcie wykonywania ćwiczeń około rozwojowych bez obuwia. Wykonane z najwyższej jakości materiałów zapewniają bezpieczeństwo i amortyzują podczas wypadku. Maty treningowe nie zajmują wiele miejsca, są lekkie i praktyczna, dlatego można zabrać je ze sobą do ćwiczeń w plenerze.

  1. Versa climber

Stymulator wspinaczki to uniwersalna maszyna cardio, dzięki której ciało pracuje tak, jakbyśmy wspinali się po stromym zboczu. Angażuje przede wszystkim mięśnie nóg i rąk do spalania kalorii.

  1. Trener równowagi

To z pozoru niewielkie urządzenie rozwija mięśnie całego ciała. Stanowi połączenie piłki gimnastycznej ze stabilną powierzchnią. Modeluje pośladki i uda, wzmacnia mięśnie grzbietu, angażuje klatkę piersiową i brzuch oraz obręcz barkową.

  1. Wioślarz treningowy

Ergometr wioślarski  angażuje aż 95 proc mięśni całego ciała, a w szczególności mięśnie pleców, pośladków, brzucha, ramion, barków, ud i łydek. Jest to urządzenie idealne dla początkujących, które pozwala równomiernie ukształtować sylwetkę.

  1. Rowerek treningowy, bieżnia i stepper w jednym

Trenażer eliptyczny łączy wszystkie rodzaje aktywności, zapewniając kompleksowy trening, w trakcie którego pracują mięśnie klatki piersiowej, pleców i ramion, jak również mięśnie ud, pośladków i łydek.

  1. Skakanka

Skakanki nie trzeba nikomu przedstawiać. Pozwala na szybki i intensywny trening cardio łącząc w sobie elementy treningu siłowego i kondycyjnego.

  1. Bieżnia treningowa

Ćwiczenia na bieżni angażują głównie mięśnie nóg. Dzięki nim nie tylko spalamy kalorią ale także poprawiamy wydolność fizyczną organizmu. Aby jednak osiągnąć pożądane efekty musimy biegać przez co najmniej 40 minut w odpowiedniej strefie tempa.

  1. Rowerek treningowy

Rowerek stacjonarny to ulubione urządzenie wszystkich kolarzy, którzy z uwagi na złe warunki pogodowe w okresie zimowym nie mogą sobie pozwolić na trening. Rowerki treningowe imitują jazdę jak na rowerze szosowym, dzięki czemu bez wychodzenia z domu trenujemy wybrane partie mięśni.

  1. Drążek do wyciągu

Drążek wyciągowy pozwala wyrzeźbić mięśnie grzbietu, klatki piersiowej oraz ramion. Masywna konstrukcja, duża wytrzymałość, antypoślizgowe uchwyty oraz gięte profile gwarantują bezpieczny trening.



Pokaż więcej wpisów z Luty 2017
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności
Zamknij
pixel